Burj Al Arab ve Villa d'Este – oteller arasında Instagram yıldızları

Selvi

New member
Öb Maldivler, Dubai veya Kenya: Birçok sosyal medya kullanıcısı, şimdiye kadarki en iyi tatil ve en ikonik gecelemeyle herkesin önünde birbirlerini geçmeye çalışıyor.

Ayrıca, sözde konuğun girişin önünde veya lobide çay içerken poz verdiği ve bununla ilgili bir video yayınladığı otellerden bahsedildiği de olabilir.

Pansiyonların pazarlaması genel olarak bu yönde. Önemli olan birisinin Instagram gönderisinde otelin adını coşkuyla anmasıdır. Hashtag'le. Ve bu da gönüllü olarak.

Bunun karşılığını veriyor: Kitleler bunu yapıyor. Yeni konaklama yerleri sürekli olarak en popüler Instagram otel erişim noktaları olarak sunulsa da sonuçta farkındalık ve alaka düzeyi açısından önemli olan, bir otel hakkında kullanıcı tarafından oluşturulan gönderilerin sayısıdır.

Kim ne sıklıkla etiketleniyor?


Seyahat sağlayıcısı Dubai Tours & Tickets artık dünyanın her yerinden 80 lüks otele yakından baktı. Instagram'daki popülerlik değerlendirilerek dünya çapındaki favori oteller belirlendi.


ayrıca oku







Sosyal medya kullanıcılarının otel adıyla paylaştığı hashtag'li Instagram gönderilerinin toplam sayısı sayıldı. En büyük etkiye sahip olan, bir otelin kendi yayınladığı içerik değil, kullanıcı tarafından oluşturulan bu içeriktir. Takipçi sayısı da değil.


Burj Al Arab (sağda) Instagram'da milyonlarca kez bulunabilir




“Burj Al Arab” (sağda) Instagram'da milyonlarca kez bulunabilir

Kaynak: Getty Images


Yedi pansiyon, otel adıyla etiketlenen kullanıcılardan 100.000'den fazla gönderi aldı. Hepsi birer ikon. Klasikler kazanır.

Bu, Emirates seyahat şirketinin kendi evinde oynadığı bir maçtı çünkü yıldızlardan ikisi Dubai'de bulunuyordu. Ancak doğrulanabilecek rakamlar etkileyici.

Dubai ilk sıralarda


İlk etapta: Dünya üzerinde neredeyse hiçbir otel Dubai'deki gösterişli “Burj Al Arab Jumeirah” kadar sık duyurulmuyor. 1999'da açıldı ve Instagram'ın başladığı 2010'dan beri orada: 2,59 milyon Instagram gönderisi, bu bir rekor.

Yeterli fotoğraf fırsatı var: Rolls-Royce veya helikopterle geliyorsunuz; otel Dubai siluetinde bir yelken gibi duruyor. Sadece süitler, dokuz restoran ve bar, devasa bir spa, seçkin ve ışıltılı olan her şey var. Asansör kapıları bile 24 ayar altınla kaplı. Banyoda #burjalarab başlığı altında sıklıkla gösterilen bir dizi Hermès kozmetik ürünü bekliyor.


Dubai'deki Atlantis The Palm Hotel de çok fazla değer sunuyor




Dubai'deki “Atlantis, The Palm” da pek çok gösteri değeri sunuyor

Kaynak: Laszlo Szirtesi/Getty Images


İkinci sırayı ise #atlantisthepalm hashtag'i altında 647.000 gönderiyle Dubai: “Atlantis, The Palm” aldı. Otel, lagünler, su kaydırakları ve sörf simülatörü içeren büyük bir su parkına erişim imkanı sunmaktadır.

Reklamcılık:
WELT: DERTOUR kuponu ile daha ucuz bir tatile çıkın


Arkasında, halihazırda Instagram'da paylaşılabilen bir destinasyon olan Maldivler'deki bir tatil yeri yer alıyor. “Soneva Jani” 423.000 katkıyla üçüncü sırayı aldı. Noonu Atolü'ndeki Medhufaru Adası'nda 2016 yılında açılan tesis, lagündeki bir iskele üzerinde yer alan özel havuzlu su üstü villalardan oluşmaktadır. Çoğunun çatı terasında su kaydırağı da vardır; bu, Instagram'daki pek çok konuğun en sevdiği motiftir.

Su gösterisi ve zürafalar


İtalya'nın Grande Dame'ı, “Villa d'Este”, Como Gölü'nün batı kıyısındaki Rönesans konutu; 1873'ten bu yana lüks bir oteldir. #villadeste etiketiyle 203.000 gönderiyle dördüncü sırada yer alırken, bahçe ve Como Gölü manzaralı verandasıyla da puan alıyor.

Nevada'daki Las Vegas Bellagio, #BellagioLasVegas için 188.000 gönderiyle beşinci sırada yer alıyor. En popüler fotoğraf motifi ise otelin önündeki gölde 1.200'den fazla jet ve 4.000'den fazla lambadan oluşan yanıp sönen su gösterisi olan çeşmelerdir.


Zürafa Malikanesi'nin adını nereden aldığını görmek kolaydır




“Zürafa Malikanesi”nin adını nereden aldığını görmek çok kolay

Kaynak: Zürafa Malikanesi


Diğer yerlerde: Altıncı numara, 144.000 etiketli gönderiyle Hollywood cazibesiyle eşanlamlı olan “Beverly Hills Oteli”.

Kenya'nın Nairobi'deki Afrika Dışı atmosferine sahip “Zürafa Malikanesi”, yaklaşık 119.000 kullanıcı katkısıyla yedinci sırada yer alıyor. Fotojenik özelliği ise zürafaların boyunlarını sürekli olarak otel pencerelerinden içeri sokmaları ve elle beslenmelerine izin vermeleridir. Elbette bu memnuniyetle yayınlanacaktır.

Her pansiyon bu tanıtımı istemez


Eğer ciddiye alırsanız, bir otelin konuğu aynı zamanda gönüllü bir kapıcıya da dönüşür, eski adıyla Selamlar Ağustos da denilirdi. Burada her şey harika! Marka hashtag'inin kullanılması durumunda otelin sosyal medya ekibi, gezginlerin Instagram'da tesis hakkında neler paylaştığını görecektir. Temel olarak tüm bu gönderileri izleyebilir.

Otel ekibi en iyilerini tekrar paylaşabilir ve aptal olanları görmezden gelebilir. Bu nedenle birçok otel işletmecisi, misafirlerini kendi içeriklerini paylaşmaya ve oteli etiketlemeye teşvik etmektedir. Pek çok insan bunu özenle yapıyor.


Como Gölü'ndeki Villa d'Este, asil oteller arasında bir klasiktir




Como Gölü'ndeki “Villa d'Este” asil oteller arasında bir klasiktir

Kaynak: © Fani Kurti


Ancak buna karşı bir hareket olarak, piyasanın gürültüsüne hiç ihtiyaç duymayan, neredeyse denebilecek kadar güzel, mütevazı oteller de var. Ünlü misafir grubu, özel geziler konusunda kamunun katkılarından kaçınıyor. Bir düğün en fazla bir kez yayınlanır.

Bir örnek, 2021'den beri Airelles Koleksiyonu'nun feodal sığınağı olan Versailles Sarayı'nın bir parçasıdır. 14 oda ve süitten oluşan üç tarihi binanın kullanım hakkını elde etti. Bunlar orijinal mobilyalar ve 18. yüzyıldan kalma sanat objeleriyle döşenmiştir.


Burada üçüncü taraflardan içerik bulacaksınız

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları da bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.



Akşam, turistlerin ayrıldığı gün, “Airelles Château de Versailles, Le Grand Contrôle” otel misafirleri, kraliyet bahçeleri ve kaledeki odalara bireysel turlar düzenlemektedir.

Daha sonra konuklar Versailles'daki Aynalar Salonunu kendilerine ayırırlar. İnsanlar bunu yayınlamayı severler, ancak yalnızca özel olarak. Tatilinizin tadını çıkarırsınız, küçük bir çevrede eğlenirsiniz ve yolculuktan sonra sessiz kalırsınız. Bunun bir tarzı var.